beyoglu67 Anladım Canım Ben Rotayı Yaptırdığımda Menejiti Bilmiyordum Birinde Gördüm Doktoruna Sordum Doktorumuz Kolay Kolay İlaç Yazan Biri Değil Bunu Yaptırırsan İyi Olur Dedi Bende Yaptırdım 15 Gün Sonra 2. Olacak Bakalım Allahımın İzni İle. Kızamıkçık Aşısını Yaptırdın Mı Canım Ben Arasımda 2 Hafta Olsun Diye Yaptırmadım 1 Yaşındada Yapılıyormuş Tereddütte Kaldım