Zinnurem35 Merhaba arkadaşlar biz 43 günlük olduk burnumuz tıkanıyor bugünlerde. Burun aspiratörü almak istiyorum kullanan, memnun kalan var mı ?
Sinems1 Zinnurem35 biz aldık eşim eczaneden star baby diye bi markanın almıştı 20 lira otri bebe ile aynı otri bebe 60 tı aynı işlevi görüyordu biz 20 günlükken kullanmaya başladık burnu tıkanıyor diye
Maviskizimm Zinnurem35 otri bebe kullanıyorum memnunum yedek uçlarıyla almıştım bence bebeği olan herkese lazım
Busraa6842 @Zinnurem35 ben kullanıyorum burnu tıkandığında. Memnunum iyi oluyor ama yapmadan önce serum fizyolojik kullanıp burnu yumuşatmanız lazım😊
kokusudalin Benim bebiste burnundan kusuyor surekli o yuzden kullaniyoruz. Burun tikanikligi da vardı iyi oluyor kullanmayınca boğulacak gibi oluyo telaşa kapiliyorum😅
Papatyam1703 Orti bebe kullanıyorum memnunum arkadaş eczane gfiyatını yazmış ben 10 tane yedek uç dahil 30 liraya aldım