BuseLavi merhaba benim oğlum da 3 aylık saatte 1 max1,5-2 saatte bir emmek istiyor. Başta biraz mama vermek zorunda kalmıştım sonra emzirme danışmanlığı aldım. Ne zaman isterse emzir demişti. Bazı çocuklar sık emmek istiyor:) bazen de sadece memede olmak.. ilk 3 ay biraz böyle sanırım. Gazını her emzirme sonrası sabırla çıkarmak lazım yoksa huysuz oluyorlar evet. Sizin bebeğimiz daha küçük ama şuan 1.5 ay bile çok fark ediyor o huysuzluk, algısı arttıkça azalıyor. Yavaş yavaş çıngırakla falan oyalanmaya başlayacak ağladığında mızmızlandığında oyalayabileceğiniz meme dışında alternatifler olunca biraz daha rahatlanıyor :)