Merhabalar 11.5 aylık bebeğime hiç birşey yedirtmiyorum artık ne yapacağımı şaşırdım daha önce sevdiği şeyleri tatmıyor bile ağzını kitliyor açmıyor diş çıkarma sonrasında böyle bi huyu kaldı ben o dönemde birşey yemediği için zorladım yedirmek için acaba o yüzden mi ağzını kitliyor huy kaldı diye düşünüyorum ne yapacağımı şaşırdım artık hala muhallebi tarzı şeyler yiyor bi kaç kaşık o da asla ev yemeklerinden yemiyor varmı bu tarz tecrübesi plan anneler acaba lütfen fikirlerinizi deneyimlerinizi paylaşın aç kalması benim iyice psikolojimi bozuyor bende stres içinde yaşıyorum ne yapacağım bilmiyorum