Kizlar bebegm 2 aylik doktorumuz muanede bize evolvia pr 1 mama verdi denemek icin kontrolumuz yarin ancak mama bu gece bitecek gibi elimde aptamil pregrmn syneo var onu icmemisti bebegm kusmustu ama evolviayida pekmezlr verdim icti smdi yarina biterse mama aptamili mi deniyeym vermeyi yoksa normal aptamjmil var elimde ona mi devam edeym bilemedm