Arkadaşlar öncelikle herkesin yeni yılını kutluyorum ☺️ Sormak istediğim şu: benim bebeğim 6 aylık ve yoğurt ile kefir mayalıyorum bunları günlük inek sütünden yapıyorum. 1 yaş öncesi inek sütü verilmemekte bunu biliyorum peki mayalarken kullanmakta bir sakınca var mı