Cicektebenimcicekligunlerde KayraVeAnnesi_06 bizde kimi et kimi tavuk yediği için bende misafir cagirdigımda ikisinide yaparım. Çiğ köfte fazla geldi bana..🌸
KayraVeAnnesi_06 Cicektebenimcicekligunlerde Teşekkür ederim , bende ya ana yemeğimi değiştirip ona göre yapacağım Yada çiğ köfte ve sulu köfteden birini çıkaracağım 🙏🏻
Cicektebenimcicekligunlerde KayraVeAnnesi_06 kolay gelsin şimdiden kabul olsun.Bende haftaya misafir alacağım misafirim et yemiyor.Esim beyaz et yemiyor. Bende 2sini de yapacagim🤷🏻😂
KayraVeAnnesi_06 Cicektebenimcicekligunlerde Çok sağolun çok teşekkür ederim , amin inşallah rabbim hepimizinkini kabul etsin Size de kolay gelsin , sizin de işiniz zormuş Valla yemek seçen birileri olunca çok zor oluyor 🤐🤦🏻♀️