mucizemm94 sanmıyorum sonuçta çok gaz şikayetın varsa veya bebek doymuyorsa mama değişmek tabıkı en ıyısı.. SMA vermiştim bebeğimi çok kusturmuştu, bu yüzden çok sık acıkıyordu.. O yüzden bebelac denedım hem tok kaldı, gaz şikayeti olmadı ve kılo alımıda gayet ıyıydı..😇 Ama tabıkı aklına yatan başka mama da deneyebılırsın her bebeğin bunyesı farklı belkı sana başka marka yarayacak bılemezsın denemeden☺