Kusura bakmayın bıraz uzun olucak İki kere ayrı post açmak istemediğim için bu sekılde açtım yardımcı olursanız çok sevınırım çok teşekkür ederim yardımcı olucaklara 🤲🏻Öncelikle özel sağlık sigortsı hakkında bilgi almak istiyorum Trabzon Akçabat da yaşıyoruz nasıl yaptırabılırız nerden yaptırabılrız yaptırdıktan sonra hangi hastaneyı hangı doktoru tavsıye edersınız ılk sorum bu ikincisi de bebeğim üç aylık bugun göz muaynesi vardı devlet hastanesine götürdük iki kere damla damlattılar bes dakıka arayla yarım saat sonra da doktor kontrol ettı ama damlayı damlatırken bıle çalışan gözleri çok küçük doktor nasıl bakıcak dedı neyse doktor kontrol ederken iki kadın çoçugumun goz kapaklarını ellerıyle açmaya çalıştılar kızım cok agladı sesı kesıldı aglamaktan kucagıma almaya da izin vermediler muayne bittikten sonra direk kızımı aldım be çıktım hiç bişey soramadım doktor 6.ayında tekrar getir dedi ama araştırıyorum bi sıkıntı yoksa 1 yasından once tekrar muayneue çağırmıyorlar o an soramadım da acaba kızımın gozunde bi sıkıntı mı vardı da doktor bızı 6 ayında tekrar cagırdı sızın muayneler nasıl olmuştu