yalnizannee_ Kızlar bu alıcı koruma ücreti diye diye para kesiyorlar ya bişey alırken o paralar noluyor geri alamaz myz ya o paramızı bilen varmı
elifinannesi95 yalnizannee_ bende pek anlamıyorum yükledim elbise sattım satmaz olaydım elbiseyi kargoya verdim elbise karşı tarafa olmadı geri gönderdiler ve kendi elbisemi 95 tle geri aldım resmen para ödedim şaka. Gibi