Herkes anneliği becerebiliyor ben niye yapamıyorum nerede yanlış yapıyorum bilmiyorum
Oğlum doğdu doğalı aşırı zor bir çocuk
Doğdu 3 ay sarılıkla cebelleştik
Üstüne kolik reflü ve ilk 1 sene sürekli hastalık yaşadık prematüre doğduğu için
Uyku problemi berbat durumda doğdu doğalı yapmadığımız şey kalmadı yazsam roman olur
Yeme sıkıntısı ilk 2 sene çok yoktu
Meme reddi yaşadık onunla savaş verdik başaramadım bıraktık ama ek gıdaya geçtik 2 yaşa kadar güzeldi 2 yaştan sonra yemek yemiyor aç yaşıyor resmen günde 1 öğün yer aç bırakıyorum anca öyle
Büyüyünce biraz düzelir derken bebekliğini arar oldum
Yürümeye başladıktan sonra cidden aşırı zorlaştı
2 yaş sendromuna girdik çok daha beter hal aldı derken şuan 3 yaş sendromu yaşıyoruz gelen gideni aratıyormuş
Baş edemiyorum nasıl davranacağımı şaşırdım
Sürekli hırçın bağırıyor agresif sürekli ağlıyor çığlık atıyor vuruyor hep kızgın ruh halinde
Evde hiç kavga etmeyiz eşimle hani etsek anlayacağım gerginliğini
Tam tersi aşırı sevgi gören bir çocuk
Babasına her dediğini yaptırır aşırı babacı
Ben otoriter olduğum için her dediğini yapmadığım için bana babası gelene kadar yakın
Sürekli dışarı çıkarız
Ama enerjisi bitmez
Memnun olmaz hep sıkılır hep
Sürekli anne anne anne oyun oynayalım
Tamam oynarız ondan da sıkılır
Tencere tavalarla oynamaya başlar sıkılır
Dünya kadar oyuncağı var hepsi dışarda değil 3 5 tanesi dışarda
Ama sürekli babası veya benim ailem aldığı için doyumsuz oldu yüzüne bakmıyor ama dışarda oyuncak görse aldırır ben genelde almam
Kocaman insanlara laf anlatmaya çalışmaktan yoruldum
Başkalarının böyle şımartmasının acısını çok fazla çekiyorum
Kızıyorum daha da hırçınlaşıyor
Sakin kalmaya çalışıyorum olmuyor
Gece 2 den önce uyutamıyoruz aslaaaaa uyumuyor
Gündüz 5 dk oturtmuyor
44 kiloyum gören neden zayıfsın diyor
Geçen taşınırken ablam baktı oğluma ve anlıyorum seni neden zayıf olduğunu dedi
Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten çocuk bakmak bu kadar zor mu yoksa benim oğlum mu çok çok zor
2 3 çocuklu annelere hayret ediyorum nasıl yapıyorlar diye
O kadar korkuyorum ki hamilelikten ilk defa düzenli saati saatine ilaç kullanıyorum