emi_97 sağım yapıyormussun sütun tazyikli olabilir. Göğüs ucun küçük yada büyük olabilir(benimki büyüktü bebeğin buyumesini bekledik 2.5aylikken tuttu) yada sütüm çok diyorsun kokudan hoşlanmıyor olabilir. Göğsünü vermeden suyla yıka ben doğru değil belki ama yıkandıktan sonra çok az ucuna şerbet sürdüm öyle 2-3de alıştı çünkü sütüm sürekli akıyordu sürekli sağım da yapamiyordum sonradan duydum sağlık ocağında da bu şekilde yapan varmış. Tercih senin dene bı istersen ama önce diğerlerine bak sonra sade suyu dene olmazsa şerbeti bı dene