Sevgili anneler oğlum 3 ay 4 günlük. Dün post açmıştım sürekli ağlıyor huysuz dış mi çıkarıyor acaba diye. Bugün sabaha doğru rahatsızlandı ateşi vardı öksürüyordu hemen hastaneye götürdük. Doktor calpol ve croxilex bid 200/28. Ilac verdi kullanmak istemiyorum ama mecbur kullanmaya başladım. Oğlumu öksururken gördükçe için içimi yiyor sürekli ağlıyorum kendime engel olamıyorum. Ne olur içimi rahatlatacak birşeyler diyin