Bebeğim 3. Ayı bitiriyor bugün kontrole gittik sadece anne sütüyle gidiyoruz (mama versekte asla almıyor) 25 gün erken doğdu ve şu anda 5 kilo 550 Gr almış 25 günde doktorumuz az almış mama takviyesi yapalım dedi ancak bizim bebiş günde en az 10 defa büyük tuvaletini ve dolu dolu yapıyor doyuyor çünkü uykuları çok düzenli ve güzel çis sayısı ve büyük tuvaletide güzel birde bir haftadır emdikten sonra çıkartmalar başladı fizyolojik reflü olmuşuz (çok beslenmekten) bende mama versem mi vermesem mi bilemedim.Yardım lütfen 🥴