6 aylık bebeğim var geçen ay 12 sinde hasta oldum bu ay hala olmadım 40 ımdan sonra düzenli olmuştum test yaptım 2 gün önce predictor marka tek çizgi çıktı. 1 haftadır ağrım var bel bacak hafif bir ağrı yumurtalığımda da bazı ağrılar oluyor hafif hafif bilemedim nedendir