sevin21 betulmutlu canım neden okdr pahalı ben aldığımda bile 540 rl ye falan alıyorum uygun verirsin diye yazdım buraya ama sağol 🙏
betulmutlu sevin21 yakın çevremde anpa gross olmadığı için fiyatı hakkında birşey diyemiyorum.İnt baktım bulamadım ama fiyatının o kadar olduğunu düşünmüyorum. Öyle ise çok üzülürüm. Çünkü gerçekten benim aldığım fiyat 679.99₺
sevin21 betulmutlu sadece 1200 tlm var şuan eğer verirsen alırım direk canım bebeğim sadece mamayla besleniyor ve gerçekten yetişemiyorum yardımcı olursan çok mutlu olurum