ben gıda ile ilgili sanıyordum ama değilmiş. Oğlumun odasındaki balkonu kullanmıyoruz, yatağı önünde. Mutfaktaki balkondan gelen karıncalar nasıl başarabiliyorsa 5 yaşındaki oğlumun odasının kilitli balkonundan giriyorlar. Baya yatağının kenarından süzülüp geçiyorlar içeri. Başlık kısmının dibinden. Isırmıyorlar zarar vermiyorlar ama ağzına burnuna girerler mi uyurken tedirgin oldum. Eşim süpürüp dışarı koymami bile istemiyor bi tanesini bile incitirim diye, zararsız hayvan bereket biliyorum ama ne bileyim işte siz ne diyorsunuz