karahann Kıvamı nasıl olucak ezicekmiyim beyazını acaba boğzını alırmı birde :( kıvam nası aldıracağımj bilemedim sarısını denedik sıra beyazd
mematiii karahann ezip verilebilir veya birşeyle karıştırıp verebilirsiniz .Omlet şeklindede oljr alerjisi yoksa eğer.
eraysen karahann alerjik besinleri ne kadar erken verirseniz artık o kadar iyi o yüzden ben 6.aydan beri tadım sonrası her gün 1 yumurta veriyorum omlet olarak veya haşlama yapıp küçük parçalar halinde bir sıkıntı yaşamadık çokta severek yiyor
GayeAlparslan YusufAlparslan 9 ay aşısından önce denememizi istiyo doktorlar alerjisi olup olmadığını anlamak için ona göre 9. Ay aşısını yapıyolar ve kan tahlillerini
YusufAlparslan GayeAlparslan Allah allah bilmiyordum bunu Nisan ayında bizde 9 ay aşısı olacağız hiç demediler bize 🤭 Hatta benim ikinci çocuğum ilkinde de hiç demediler 😁 bende burada takip edeyim bakalım merak ettim ..
cinarcinar Bizim doktorumuz 8. Ayda beyazını verdirmeye başlamıştı. Normal omlet şeklinde ya da haşlanmışı ezerek veriyordun
Deletedmom_112 karahann omlet yapabilirsin, ben her iki çocuğuma da direk haşlayıp parça parça ağzına vererek tattırmıştım.