konubebek Sabah tartıldığımda 62.3 kg dım ve gece tekrar tartıldığımda 65 cıktı aslında evet diğer günlere göre fazla yedim ama bu kadar fark etmesi normal mi anlayamadım sizce ödem olabilir mi
mervemir- konubebek gece tartılma için uygun Bi zaman dilimi değil, o yüzden örneğin sahur yapıyorsanız üstünden 11 12 saat geçmesi lazım, o zaman doğru sonuca ulaşırsınız, ramazan harici sabah aç karnına tartıldğınız doğrudur akşamı boşver in 😅
sonmel konubebek Gayet normal ve asla aksamustu tartilmayin zaten 😅 gece bedeniniz yediginiz seyleri bir sindirecek. Bir zaman ver kiz bedenine 😂 sabah tuvalete ciktiktan sonra ac karnina tartil derim. En dogrusu o… oburturlu benimde moralim bozuluyor 🥲🥲🥲
oglumubeklerken konubebek yani yemek yiyip tartıldıysaniz öyle çıkması çok normal. Oruç tutuyor musunuz bilmiyorum ama oruç tutan bir birey için en doğru tartilma zamanı iftardan 1 saat öncesiymiş. Bir de bi süre sağlıklı düzenli beslenip sonrasında bir gün full fazla yiyip kaçamak yaptığımızda bu direkt ödem oluyor.
gurbettebirkadin konubebek tartı mı bozuk acaba benim eşim aşırı yer sahurda ama öncesi ve sonrası 1 kilodan fazla çıkar . Bende 61,1 de takılı kaldım tartıyı kırcam artık 😁 yani o kadar aç kalmaya nasıl vermiyorum
konubebek mervemir- genelde akşam 64 lerde çıkarsam sabah 1 kg fark ediyordu şimdi tekrar 65 e çıktım sabah 64 ancak olurum Buda üzdü beni
konubebek sonmel ya Biletek tartılıyorum :) başka bişey yemiyim moralim bozulmasın diye sahurda sadece su için öyle tutuyorum ona rağmen daha 3 kg verebilmiş değilim bugün ilk defa 62 yi görünce heyecanlandım çok yedim herhalde aslın da yaprak sardım onun çiğ pirincini çok severim içini yani ondan çok yedim o mu şişirdi acaba by kadar diyorum
konubebek oglumubeklerken oruç tutuyorum evet çok iyi gidiyordu ilk defa bugün 62 yi gördüm ki ben 1 senedir bu kiloyu görmemiştim moralim bozuldu
mervemir- konubebek ödem olabilir o zaman bol su için tuzdan uzak durun, çok fazla kaçırdığınız günün ertesi günü detoks yapın dikkat edin farkı görürsünüz
konubebek mervemir- yarın misafirlerim var zaten koşturma olur keşke bugün bu kadar abartmasam kesin yarın güzel giderdi tüh tutamadık bugün
konubebek gurbettebirkadin bende 64 lerde öyle neden gitmiyor anlamadım hele bir ara sürekli 64.1 cıkıyordu her sabah her sabah dün işte çok güzel düşmüştüm çok şükür dedim şimdi gene artmış malasef
kucukmucizemsin3587 konubebek keisn bu ben ya 😂 eşimle aynı beden giymeye başladım utanç verici benim için yaa 😂 yüz kiloyum insan on ay oldu doğum yapalı hiç mi veremez n’olacak böyle
konubebek kucukmucizemsin3587 kucukmucizemsin3587 2 sene de ancak kendine geliyorsun bende bi kg bile verememiştim o zaman
oglumubeklerken konubebek sürekli tartılırsanız moraliniz bozulur tabi 🥲 haftada 1 gün tartılın barii ben öyle yapıyorum hep
kucukmucizemsin3587 konubebek dünyaya çocuk getirmesi kolay değil cidden bedeli ağır oluyor inşallah veririm ya çünkü yetmiş kilidan yüze çıktım