Kızlar bebeğim 8 aylık sadece emiyor ve ek gıda olarak ilerliyoruz . mama kullanmıyor bu zamana kadar hiç sütümü sağıp vermemiştim,dolapta saklamıştım içip içmediği konusunda bilgim yoktu. Bebeğimi hiç bir yere de bırakmadığım için öyle bir şeye ihtiyaç olmadı. Dün acile gitmek zorunda kaldım çok kötüydüm ama buzluktaki sütleri asla içmemiş annem içirememiş napıcam ben o sütleri ? ve sizce neden içmemiştir ?