Hanımlar iyi akşamlar, bebeğim 21 aylık bazı sebeplerden zamansız bir şekilde memeden kesmek zorunda kaldım, zaten bebeğim gün içinde sadece 1 kere emip öğle uykusuna geçiyor, gece de emerek uyuyordu. Gece boyu da 4-5 kez mutlaka uyanıyor meme olmadan sakinleşmiyor emerek sakinleşip uykuya dalıyordu. Şimdiyse meme hayatımızdan çıktığı için (5 gündür), ayağımda sallayarak uyutuyorum gece uyanmalar devam. Pış pış sırtını tıpışlayarak yanına uzanarak uyutmayı denedim ama çığlık kıyamet ağlıyor meme vericem sanıyor. Gündüz mememi gösterip anne eeğğ diyor yani meme artık pis oldu demek:) ama gece uyanmalar bitmedi uykuya geçerken zorlanıyor ben sallamak istemiyorum derken çok farklı ve zor bir sürece girdik. Yağmurdan kaçarken doluya tutuldum, insanlar bana memeden kes artık bak gece uykularınız çok kötü diyip duruyordu ama şimdi de aynı hiç bişey değişmedi aksine ayağımda salladığım için uykuya geçişler huzursuz olmaya başladı gece uyandığında da ağlıyor zor sakinleştiriyorum. Lütfen beni anlayan anneler nasıl bir yol izlemem gerektiği hakkında fikir verir misiniz🌸