Benim kızım da zorlandı, uyandırmıyorduk bile 15 dk emse iyiydi hatta.. Endikten sonra ben de sapıp kaşıkla verdim. Kaşığı ağzına verip aynı zamanda serçe parmağımı ağzına koydum emerek alsın diye. (Biberonu tutamamıştı) bunu her emzirmede yaptım ve yaklaşık 50 cc falan verdim galiba biraz fazla vermiştim hatta. Uyandırmak için de ıslak bezler mi dersin, pamuğa gül suyu döküp vücudu silmek mi dersin neler neler 😂❤️ kontrole gittiğimde o kadar güzel kilo almıştı ki mama mı verdin diye sormuşlardı hatta. 1 haftalıktı bunları yaşadığımda, 10 gün içinde de bu şekilde işte düzelmişti. Hiç moralini bozma lütfen geçecek güzel anne sen harikasın❤️❤️