Merhaba Apple Watch saat kullanıyorum. Watch serisinde yenileme tamir yokmuş en ufak çatlakta komple değişim oluyormuş. Tamir olmadığından. Bende kasko gönderdim saat çalışıyor arkası şarj yeri kırıldı.
Kasko karşılayamadığı için %60 ını verdiler. Saat çalışıyor hiç sorunu yok. Bende yenisini mi alsam kullanmaya mı devam etsem bilemedim sizce ne yapsam ? Garantisi devam ediyor 1 yıl var.