Merhaba öncelikle geçmiş olsun endişelenmeyin düzeliyor devlette uğraşmayın özele gidin özelde yeni doğan 28 güne kadar tüm yapılan işlemler ücretsizdir bilginiz olsun para isterlerse çalışma ve sosyal güvenlik bakanlığına şikayet edin bir kuruş ödemeyin