aybarsinannesi1107 oglusunarastirmagunlukleri hiç bir fikrim yok ama görümcem 6 ay sağarak anne sütüyle beslemişti diye hatırlıyorum
3boysmom_ oglusunarastirmagunlukleri canım şöyle yap her emzirmeden sonra 10 dk sağ ve hep yeşillik ye ıspanak maydanoz yeşil soğan sütü artırıyor bende işe yaradı yapabilirsin🥰
One-life oglusunarastirmagunlukleri artar canım sık sağım yap bide emzirmeyi denemeyi bırakma aylarca meme reddi yaşadık sağıp veriyodum son zamanlarda emmeye başladı hatta emmeyi abarttı dk başı emiyo çok şaşkınım
Muhammedaliannesi oglusunarastirmagunlukleri sizi üzmek istemem ama keşke emse görümcemin de kızı emmiyor sağarak sütü azaldı emmediği için ama şimdi geceleri emmeye başladı tekrardan sütü oldu ilacto diye bir damla var çok güzel süt yapıyor onu alın eczaneden inşallah düzelir 🌸🙏🏻
oglusunarastirmagunlukleri 3boysmom_ cevabın için teşekkür ederim🌹 aslında yeşilliksiz günüm geçmiyor ama asla fayda etmedi bana. miktarı doyuruculuğu yeterli değildi gittikçe de azaldı. şimdide 4.ay meme mama reddi var gibi tam reddetmiyor ama çok da istekli değil. zaten azdı emmedikçe dahada bitecek diye korkuyorum.
annemioldumbensimdi_ oglusunarastirmagunlukleri 4. Ayda bizimde meme reddi oldu ama hiç vazgeçmedim hiç te sağmadım hep emzirdim ayakta hoplamaya zıplaya anca öyle emiyordu
oglusunarastirmagunlukleri One-life ya çok teşekkür ederim🌹🥰🥹 evet hiç denemeyi bırakmıyorum bu süreç geçici biliyorum ama bu sürede sütüm artar inşallah da o emmek istediğinde süt onu tatmin eder doyurur besler🤲
atahan2023 One-life ne kadar süre sağıp verdikten sonra emmeye devam etti ? Bende mememi almadığı çok arada aldığı beş dakka emdiği sonra ağlayıp alması için saatlerce uğraştığım için pes ettim 20 güne yakındır sadece sağarak veriyorum tekrar denemeye başlasam alır mı acaba Şuan 3 ay 20 günlüğüz
One-life oglusunarastirmagunlukleri valla benim göğüslerim dolmaya başladı süt indiğini falan hissediyorum bu bi süreç pes etme
One-life atahan2023 tam olarak süre bilmiyorum 3-4 ay diyebilirim doğduğundan itibaren mama veriyorum hiç emmediği gün çok uykusunda bile veremedim hatta manuel pompam vardı elektrikli aldım sütüm kesilmesin diye 7. Ayda şuan acayip emiyo mamayı azalttım tekrar göğüslerim yara oldu 40 lı bebek gibi çok da sık emiyo sütüm de çoğaldı hiç ummuyodum bırakır artık diyodum 🧿
One-life atahan2023 dene mutlaka almayan bebek de çoktur ama alır belki bebeğiniz benimde pek umudum yoktu her gelen dene dene diyip sinirimi bozuyordu çok ağlıyordu kucağıma yatırınca nasıl oldu bende anlamadım emmeye başladı. Gece uyku arası emzirmeye çalışınca uykusu açılırdı memede uyuyo şuan
nili1104 Denemekten asla zarar gelmez vitamin takviyesi alıyor musunuz? Lacmix öneririm bende kullanıyorum. Rezene keten tohumu mamsel emziren anne çayı ve doğadan emziren annelere özel çay tavsiye ederim hepsini kullanıyorum süte etkisi var
oglusunarastirmagunlukleri nili1104 ocean mummy kullanıyordum şimdide elenetala geçtim sizin dediklerinizede bakacağım sağ olun
oglusunarastirmagunlukleri One-life hangi marka kullandınız elektrikli pompa alacağım karar veremedim
oglusunarastirmagunlukleri annemioldumbensimdi_ doğrudur aslında asıl sorun meme reddinden ziyade sütün bu zamana kadar artmaması mama ağırlıklı beslemek zorunda kalıyorum memeyi reddederken biberonuda reddediyor zaten
oglusunarastirmagunlukleri Muhammedaliannesi zaten çok üzülüyorum. bestlak kullanıyorum ama bu dediğiniz damlaya bakayım.
Muhammedaliannesi oglusunarastirmagunlukleri üzülmeyin lütfen aksine pozitif olun ki sütünüz artsın ben bu damlayı bir kere içtiğimde göğsüm taş gibi oluyordu
Muhammedaliannesi oglusunarastirmagunlukleri İnstagramda bebek.uzmani diye bir emzirme danışmanı var onun videolarına bakın çok yardımcı olacaktır size bende ilk zamanlar çok izledim bana çok yararı dokundu inşallah bu sürece en kısa sürede atlatırsınız 🙏🏻🌸