Bunny Herkese merhaba , 7 aylık bebeğimin gözü sulanıyor ve çapaklanıyor google üzerinden baktım göz kanallarında tıkanıklık diyor doktor kontrolümüz salı günü içim içimi kemiriyor yaşayanınız oldu mu böyle bir durum ?
112canan Bunny yaşamadım ama tıkanıklık şüphesi varsa gözyaşı kanalı masajı yapabilirsiniz günde bir kaç kez yapmalısınız..
asaletsoydangelir Bunny benim bebeğim de iki aylık ondada var ,çay posası ile ve masaj yap göz doktoruna götür damla verirler
Tuuba101010 Bunny bnm oglumda da var malesef 10 aylik suan dogdugundan beri var..sabahlari capaktan acilmiyor gun icinde surekli kizarik ve capaklaniyor ..doktorada goturduk masaj gosterdi ama ilk kendimizde gosterdi biz dayanamadik cocuga hic yapamayiz bunu dedik malesef ck aciliydi bi gun gozum agridi resmen.12 aylik olunca tekrar gelin ameliyatla acariz denildi
hry410_ Oğlum 3 aylık ken yasadık evet tıkanıklık goz kenarına masaj yapınız bız netıra ile hyonat damla kullanmıstık göz doktoru vermıstı masaj seklınıde o gostermıstı
hry410_ Bunny hayır ilk sulanma seklınde basladı ertesı gün capak oluşmaya başladı hafıf bir şekilde sabah uyandıgında çapaklanması ilerlemiş ve gozunu acamıycak haldeydi ben öyle fark ettım doktora goturdum orda da netlestı
Bunny Gribal bir enfeksiyondan kaynaklanıyormuş bizimkisi. Geçti çok şükür ama hala soru işaretlerim var öyle çok ağlamasına müsade etmiyoruz göz yaşını çok nadir görüyorum. Sosyal medyada dönen bilgiler yüzünden paranoyak olacağız sanırım 🤦🏻♀️