Daha 4 yaş 3 aylık oğlum neredeyse 4.5 yaş olcak Allah’ın izniyle.
Ama nerden gördü nasıl anladı kimse böyle bir olay da anlatmadı Bir ben ben oğlum varız evde
Ama etkinlik kitabında tohumların büyümesi var
Sonra bana dedi ki
Anne Bizde doğduk sonra çocuk büyük olcaz büyük büyük büyük en son yaşlı
Ben hiç büyük olmak istemiyorum
Yaşlı olmak istemiyorum
Hep küçük kalcam çocuk kalcam diyor
Ve yaşlılara karşı biraz soğuk
Diyor ki yaşlıları sevmiyorum hep hasta gibi cümleler kuruyor
Anneanem geçen sene düştü omurgası kırıldı
Ameliyat olamadı riskli falan o aralarda konuşmalar şahit oldu yani 3 yaşında diye dikkate almadılar teyzem annem yanında üzülduler onlarda tabiki haklıydı çok zor bir süreçti
O zaman etkilendi diye düşünüyorum
Çevremizde yaşlı yok başka yaşlı konuşması yok bilmiyorum neden bu kadar taktı bu büyüme olayına
Nasıl asacağımi bilmiyorm
Nasıl yaklaşacağımi bilmiyorum
Hatta bugün arabayla girerken
Yanlış yola girdik dedi bende dedim deden biliyor yolları .
Yolda çalışma varmış diğer yoldan gitcez diyor ki hayır dedem bilemez o yaşlı diye cevap verdi
🫤