melimel Cuma günü yaptırdım bugün pazar çok şükür bi yan etkisi olmadı ama biraz gaz yaptı bizde diyebilirim. İki doz olandan yaptırdım.
sevdazekiidriskagan kuzeyardenn ben yaptırdım 3 gün sonra 2 dozunu yaptircam hiç bir yan etkisi olmadı oğlumda
minikmucizemaak kuzeyardenn 3. Ayında ilk dozu yaptırdık sadece 1 2 bez ishal yaşadık hatta belkide yaşamadım hep ishal gibiydi, başka yan etkisi olmadı. Nisan 23 de ikinci dozumuzu olacağız. Ne gibi yan etki sizi korkutan?
bebekss kuzeyardenn biz 3 doz olduk hiçbir yan etki yaşamadık, yeğenimde 10 gün önce ilk dozunu oldu ve 1 kez ishal bez değiştirdik bence yaptırmalısınız