Kızlar oğlum 1 yaşına kadar sma mama kullandık bütçe yetmeyince kestik Pirin unu maması aldık 18 ayına kadar kullandım artık onu yemesini stemiyorum onun yerine ne verebilirim sütü icemiyor biberonda bardaktada denedik içmiyor su matarasinda denedik olmadı sevdiremedim zorlmadim gece yatarken biberon istiyor mecbur veriyoru bide sabah 6 ya doğru kalkıp ağlıyor mama diye arı mama çokta sağlıklı deqil mecburen veriyorum ne kadar yemek versemde muhakka istiyor ağlıyor acaba kessem mi gece beslenmeyi yoksa devam mı etsem devam etsemde ne vereyim bu çocuğa