Lindammm evi aletlerde doldurmuştum 10 sene öncesi bisiklette dizimi sakatladım doktor hepsini kullanmamı yasakladı şimdi koşu bandının tozunu alıyorum sadece kızım sattırmıyo ileride kullanırım diye bisikleti kardeşime verdim dağıttım yani umarım kullanırsınız bide tavsiyem uygun spor ayakkabıyla kullanın ortopedik sorunlara sebep oluyo