Bittim dersem yeridir 😔 guzel yorumlarınıza ihtiyacım var 🥹 bebegim çok hastalandi sarılık dedi, sut ürünlerine alerjisi çıktı , geniz eti , alerji rinit , 2 ay once yataktan duştu , dunde ateşle havale geçirdi ( şuan hastanedeyiz 4 gundur ateşi duşmuyor kan tahlillerinde enfeksiyon çıktı, oglum bu ara 2,5 yaşında . Suç bende mi ki acaba diye düşünmekten maf oldum nerde hata yapiyorum ?