zeyn_11 oglum icnde kizim icnde vakıftan 2 ser tane bireysel actik esimle bizmde 2 ser tsne yine vakiftan biresysellerimiz var .biraz borsaya yatirdik cocuklr icn biraz altin biraz gumus hesabi.anneminde yasindn faydalandik 2 tanede anneme actk 10 yil snra emekli olabilick cunku bireyseldn birine esimi birine bni lehter gosterdik anneme bisey olrsa bize devredicrk biresyseller onun yasndn faydalanmis olucaz .insalh ki olmaz 10 yil sonra toplu sekilde oarayi nemalnmis sekilde alicaz.bireysel cok iyi eskiden vermiyordu suan cok iyi sekilde nemalaniyor.