eclahu mematiii emzik bugun biraz emdi çikariyor kundakta sizin yorumlardan sonra hamen sipariş verdim ☺️ Teşekkür ederim
mematiii eclahu rica ederim canım damaklı emziği daha kolay tutar ayına göre alabilirsin ben tek damaklı aldım ve tekde tuttu .🥰♥️
Sevilayk232 eclahu inan hepsi geçiyor benim bebeğimde bugün 3 aylık oldu ilk zamanlar bende çok zorlandım ama geçecek 🙏🌸
eclahu Sevilayk232 inşallah geçsin benim psikolojim alt ust yanindan kalktım gibi uyaniyor lavaboya gidemiyorum ne yemek ne çay içebildim