Merhabalr gecmek bılmeyen oksurugu var kızımın 1.5 aydır nerden baksanız bır sıse oksuuro surubunu bıtırdık ismi prospan ama asla ıse yaramadı anlık yatıstırdı ama gecırmedı gecen ecznaye esım gıttı ve sadece kravel surup var demısler vermısler esımde receteyı okuyunca 6 yas altı cocukların asla kullanmaması gerektıgı yazdıgını gprmus ve eczanexıyle kavga edıp eve gelmıstı bende bugun kendı bıldıgım eczaneye gıttım ve tusimed dıye bı surup onerdı tamamen bıtkısel dedı paorpanın gecırmesı lazm neden gecmedı flaan dedı bende malesef bızde ıse yaramadı falan dedım tusimed adlı ılavı aldım gunde 3 kere tatlı kaıgı ıle verebılırsın dedıı kıızm daha 15 aylık bır kasık verdım sonra aklıma takıldı receteye bakayım dedım 4 yas altındakıler kullanamaz yazıyor bu nasıl oluyor eczanecıler bızımle dalga mı gecıyor saglıgımızı hıce sayıyorlar neyse kullanan varmı olumsuz etkılerı varkı bı sııkıntı olurmj bıken varmı☺️