mrymkrm benim dediğim buhar makinasi canım sadece su koyuyorsun içeriyi nemli tutuyor bize çok fayda sağladı.
Eger o makineyle al 3.4 gün kullansan o bile yeter burnu kurumuyor rahat nefes alıyor.Bu hastanede verdikleri hava makinesinden ise oda olur günde birkaç eczaneden saf serum al koy biraz içine onu tut bi sakıncası olmaz buhar sonuçta