Kızlar beş aylık ve ben günde üzerinde yazılı olan 0.5 ml yazan yere kadar veriyorum az mı veya çok mu veriyorum yardımcı olur musunuz kafam çok karışık. Herşeyin fazlası zarar sonuçta bebeğimi riske atmak istemiyorum. Ve bu marka demiri kullananlar kakada koku ve köyü yeşil renk oluyor mu merak etiim bizim oluyor