Merhaba canım anneler, kızım 9 aylık özellikle 6. Aydan beri babası dahil benden başka hiç kimsede durmuyor. Yani ciddi ciddi babası aldığında da ağlıyor dedesi ananesi aldığında falan da sadece beni istiyor hep kucağımda hep şikayet etmiyorum elbette ama babasında bile durmaması artık biraz zorluyor uykusunda bile odadan çıkamıycam neredeyse. Benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu ne kadar sürüyor ya da ne yapmalıyım önerisi olan olur mu acaba? Babasına nasıl alışacak bu çocuk