Merhaba mama değişikliğinde her zaman kabizlik ve gaz problemi oluyor mu ? Hipp kullanıyoruz biraz gaz yapıyordu .sma optipro kullandık çok gaz yaptı bıraktık. Bugün sma confort denedik ama kıvrandı yavrum yine. Bu mama değişikliğinden mi oluyor yoksa sma mı gaz yapıyor anlamadım:(