Gnslll Elvn94 valla soyle benım bebegım hala 2 numarasını yıyor ozellıkle gecelerı 10,5 aylık suan 12.5 kılo 😁
mraslan Elvn94 Aynen öyle canım benim her bebek farklı birine yarıyor birine yaramıyor gaz yapıyor değişiyor anca denemek lazım
Caglaaaa Elvn94 bizede yaramadı kabız ve gaz yaptı kızıma kilo aldırıyor ama sindirimde problem yaptı smdi hipp e geçtim bakalım
Helloyagmur Elvn94 similac :)))) similac ve tekrar similaccccccc:))) kesinlikle similac deneyinn kizim 8 aylik dogdugundan beri similac kullaniyorum ve cok mennunum kilo alimi hep iyiydi halada ayni sekilde butcenizide zorlamaz hem
ilaygunduz aptamil veriyorum, yılların maması, annemde bana aptamil vermiş, kuzenlerimde aptamille büyüüdü, bizim aile aptamilci yani:))