V15 kullanıcısıyım, tekerlek sorunu bende de oldu tamir edildi stok olmuyor diye tekrar aynı yerden kırıldı. En son tekrardan stok beklememi söylediler geldi. Açıkçası çekim gücü, temizliği çok çok iyi ama çok narin kullanmak gerekli borusu hemen çiziliyor. 2. Gün çizdim içim acıdı resmen. O kadar para vermeye değmez bana göre.