c59 merhaba inanın bende çok korkmuştum götürmediğim özel devlet üniversitesi hastanesi kalmamıştı ama cidden zamanla geçti. tam net olmamakla birlikte 6. ayında yoktu şuan 1 yaşınds hiç birşey kalmadı. sadece takip edin göbek fıtığı genelde geçiyor ama kasık fıtığı olursa hemen operasyon gerektiriyor🙏