Ulku__ Bebeğim 2 yaşında aşırı derecede korku başladı davulcudsn sonra mı oldu bilmiyorum. Anne ses geliyor anne korkuyorum diyip sürekli sarılıyor bırakmıyor gözünde ki o korku beni perişan ediyor çünkü gerçekten korkuyor oyun falan yapmadı yani. Napsam uzmandan yardım mı alsam
Dolores Ulku__ eğer davulcudan korktuğundan eminseniz oyuncak davul alın, birlikte çalın, korkuları yenmeye çalışın, seni anlıyorum deyin, geçecektir. Geçmezse o zaman uzmana
Cisemcagan17 Ulku__ okutsaniz çocuğunuzu belki iyi gelebilir ben bebeğimin korkulugunu aldırdım bi skntimiz yok davulda calsa yüksek seste olsa aglamiyor
__brna__ balkaymak__ bende gerçekten böyle konusablmesine şaşırdım. Benim kızımda hala ikili kelime yok :(
Ulku__ Dolores sagolun ama onunla başladı herseyden korkuyor en ufak tikirti da 2 saat kucagimdan inmiyor
Ulku__ __brna__ bizim de öyle aşırı yoj zaten canım her çocuğun gelişimi farklı mesela arkadaşımın ki daha küçük çok akıcı konuşuyor benim ki çok az. Üzülme sakın bi anlık oluyor illa ki konusucak bol kitap okumaya çalış yasitlariyla buluşmasını sağla
__brna__ Ulku__ ah güzel anne yaa yazın bana böyle güzel geldiki. Elimden geldiğince kitap okumaya vs çalışıyorum evet ama malesef yasitlarimiz çok yok. İstanbul’a tayinle geldik ve üzülerek diyorumki o güzel kalabalık ailelerimiz uzakta kaldı :( benimde arkdsimin çocuğu kuck olmasna ragmen çok akıcı konsuuyor. Kıyaslamak degl ama nasl diyim acaba ben mi yetemiyorum diye inanın 1 ay önce sürekli ağladım. Ama snra eşimle konusnca dedikki cocugumz çok skur girişken atılgan komtlari vs yerine getiriyor yabancilamiyor sevgi dolu çocuk. Bununda zamanı var inşallah dedik. İnşallah zamaninda güzelce konsuurz cocuklarimiz güzel anne ben çok üzülüyorum ya :(
Ulku__ __brna__ bunu düşünmen bile senin ne kadar ilgili bir anne olduğunun göstergesi benim bebeğim de bezi ni söylemiyor arkadaşımın ki söylüyor mesela her çocuk farklı olacak. İlla ki konuşacak baktın olmuyor kreş tarzı anneyle gidilen yerler var oraya gidersin konuşma terapistne gidebilirsin. Bunlar düzelecek şeyler o yüzden lütfen kendini üzüp ağlama çok şükür gelişim sıkıntıları olan bi hastalıkları yok. Bir söz var ya her çocuk kendi hızında ilerler lütfen arkadan ittirmeyiniz….