2 yaşında oğlum çorba ve sebze yemiyor. Katı gıdayla beslenme arttığı için yaklaşık 1 aydır 5 günde 1 kez kaka yapıyor.Kuru kayısı , kayısı suyu , meyveli kefir gibi şeyleri denedim fakat etki etmedi. Probiyotik kullanmayı düşünüyorum. Önerilerinizi bekliyorum.