melislinaa Kızlar üst damağımda kanal tedavisi yaparmıştım bir sene önce kanal tedavimin hemen yanında dilime semsert diş gibi bişey değiyordu kameradan baktım diş gibi sanki ağrı vs hiç bişey yok bu yirmilik diş olayı nasıl oluyor çektirmekmi gerekiyor?
kizimdakizim melislinaa eğer sana sorun yaratmaz da ağrı çürüme vs gibi cektirmene gerek yok.ben de var mis gibi kullanıyorum yıllardır 😀
melislinaa kizimdakizim peki hiç ağrısız olması normalmi daha yeni çıkıyor gibi aynı bebeklerde bi sertlik gelir patlamış gibi gözükür ya o durumda
kizimdakizim melislinaa olabilir benim de öyle çıkarken aman aman bir ağrım olmamıştı ne güzel işte ✌️