aynenncnmmm Kızlar desteksiz oturmadan kasıt kendi kendine doğrulup oturabilmesi mi, yoksa otururken sağında solunda destekleyici birşey olmadan kendi dengesini sağlayıp oturur pozisyonda kalması mı? Beni bir aydınlatır mısınız 🤔
kuzeytobaby aynenncnmmm hayır kendi kendine doğrulup oturması değil, siz oturttuğunuzda minderle elinizle destek vermeden oturması. Tabi bu oturma öyle yarım saat bir saat değil beş on dk bile devrilmeden duruyorsa yeterli ilk başlarda. Bir iki ay sonra bu süre uzar.
aynenncnmmm lemanaghayeva bende öyle biliyorum ikilemde kaldım o yüzden sormak istedim teşekkür ederim 🫶🏻
Nobodyyy111 aynenncnmmm desteksiz oturmak kendi dengesini tamamen kendisi sağlayarak oturduğu şekildir. Yani hiçbir yere yaslanmadan ve elleriyle yerden destek almadan. Ancak bu ilk başlarda(6. Ay) 5-10 dakikadır bu yüzden yanında durmalısınız devrilme durumuna karşı. 8. Aya doğru artık bağımsız oturma dediğimiz şekle döner. Yani artık hiç devrilmeden uzun süre oturabilir. Kendi kendini kaldırıp oturma pozisyonuna gelebilmesi daha farklı bir beceridir ve daha uzun bir zaman alır.
Eylulece35 aynenncnmmm utanmasa 4 aylıkken yürüdü diyecekler izin vermemişler verseler bebe 3 aylıkken emekler otururmuş 🤣🤣Hayır Allahtan sosyal medya diye bisey var ve görüyosun çoluğunu çocuğunu . Hiç de 4 aylıkken emeklemiyodu işi gücü tırı vırı 🤣