doğduğu günden anne sütü veriyorum çok nadiren dolgun oldu. Ama aylık kilo normalse demek doyuyor. Ağlamasına bakmayın bazen sadece ağlamak isterler. Siz aadece emzirin başka kimseyi de dinlemeyin. Bazen saatde 4-5defa emzirdiyim oluyordu,memelerim yumşak diye doymuyomu düşünüyordum. Ama aslında sadece sakinleşmek istiyordu. Bir bebeğin en güvenli yeridir