Merhaba kızlar bebeğim 11 aylık ve sürekli ısırma eyleminde bulunuyor ısırırkende dişlerini kanatıyor normal bir durum mu koltukları yada el kol sürekli bir ısırma isteği var üstelik dişini kanattı bi kaç kez de ne yapıcam bilmiyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı