Sultan34 acı çok normal ben doğum yapalı 1 ay 23 gün oldu yavaştan yeni yeni geçmeye başladı benim dikişim yapıştırma idi o yüzden birşey sürmedim sadece dikiş izi daha az kalıcı olsun diye bir krem verdi doktorum, hastaneden çıkmadan geldi pansumanımo yaptı su geçirmeyen bant koydu, 1 hafta sonra tekrar çağırdı pansuman yapıp söktü ve bir sprey sıktı o kadar daha da çağırmadı biraz zaman geçsin bir kontrole gidicem ama öylesine keyfi. O yüzden sıkma canını çok yeni ayaklarını sıcak tut geçecek 😊