Kızımda da var 6 aylık. Doktor en yüksek olduğu aylar bu aylar bundan sonra azalır dedi bekliyoruz. Şuan da hırıltısı yüksek olsa da genel durumu iyi olduğu için çok önemsemiyorum başta çok kafaya takmıştım. Beslenmesi, kilo alımı iyi ise sorun olmaz bir yaşında geçer hasta olmamasına dikkat edin dedi doktorumuz