Hanımlar bebeğim 2aylık, kalbinde müsküler VSD cinsinden 2tane delik vardı ta hamileliliğimin 20.haftalarında öğrenmiştik, 2gün önce kontrolümüz vardı deliğin biri kapanmış çok şükür🙏 onun boyutu 1.5di, 2.delik büyümüş 4.2idi 5-6mm olmuş. Küçük delik sınıfından çıkıp orta delik sınıfına girmiş oldu yani. Doktor endişelenecek bişey yok dedi, 3ay sonrasına randevu verdi, belki o zamana kadar kapanmış bile olabilir dedi ama benim canım baya sıkıldı. Bebeğinde Bu boyutlarda bu cinsten orta delik sınıfında müsküler vsd si olup kapanan var mı, ne kadar sürede kapandı vesayre anlatır mısınız